مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-29اقتصادي

آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت از چنگال متصرفان


مدیر جهاد کشاورزی کرج از آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات شامل تخریب 127 مورد دیوارکشی، بنا، محوطه و دپوی مصالح در ماهدشت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل صارمی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند آزادسازی اراضی کشاورزی در کرج اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفاظت از منابع غذایی و تأکید مسئولان بالادستی همت مضاعفی در برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان وجود دارد.

وی از آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان کرج خبر داد و بیان کرد: این عملیات شامل تخریب 127 مورد دیوارکشی، بنا، محوطه و دپوی مصالح در منطقه تعاونی تولید ماهدشت بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی کرج تصریح کرد: اراضی تعاونی تولید ماهدشت اراضی یکپارچه کشاورزی بوده که با سیاست برنامه ریزی الگوی کشت فغال است.

وی ادامه داد: الگوی کشت به معنی تعیین نظام کشاورزی است دارای مزیت اقتصادی پایدار مبتنی بر سیاست های کلان کشور، دانش بومی کشاورزان و بهره گیری بهینه از ظرفیت های منطقه ای با رعایت اصول اکوفیزیولوژیک تولید محصولات کشاورزی در راستای حفظ محیط زیست باشد، بنابراین در این راستا مبارزه با زمین خواری به ویژه با چنین اراضی که داری اهمیت ویژه هستند امری حیاتی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت از چنگال متصرفان

آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت از چنگال متصرفان